تاريخ انتشار: چهارشنبه 1395/4/2
کد خبر: 51965
70 اثر جدید دارالحدیث در قم رونمایی شد

70 اثر جدید دارالحدیث در قم رونمایی شد

70 اثر جدید موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث طی مراسمی با حضور آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسؤولان استانی در قم رونمایی شد.

به گزارش ایسنا منطقه قم، قائم مقام پژوهشگاه موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث سه شنبه شب در مراسم رونمایی از آثار ترویجی و بین‌المللی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در قم افزود: آثار پژوهشی این موسسه به شکل الکترونیک برای دسترسی محققان در آینده نزدیک ارائه می شود.

حجت الاسلام رضا برنجکار ادامه داد: نشر الکترونیکی کتاب های موسسه نیز از برنامه های آینده است که در حال حاضر در مرحله بارگذاری کتاب ها و ارائه آنها به صورت مجازی هستیم.

وی با بیان اینکه پژوهشکده علوم و معارف حدیث طی سال گذشته ۱۲ عنوان کتاب در ۱۹ جلد با هفت هزار صفحه منتشر کرده است، گفت: طی این مدت چهار شماره مجله علوم حدیث در قالب ۲۹ مقاله به چاپ رسیده و ۲۲ عنوان کتاب در ۶۵ جلد آثاری است که تحویل پژوهشکده علوم و معارف اسلامی شده که طی سال آینده به چاپ می رسد.

قائم مقام پژوهشگاه موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با اشاره به فعالیت های پژوهشکده کلام اهل بیت(ع)، گفت: در این پژوهشکده چهار عنوان کتاب در قالب یک هزار و ۶۲۰ صفحه و دو مجله منتشر شده است و در مرحله چاپ ۱۰ عنوان کتاب، ۱۲ عنوان نیز در مرحله ارزیابی است.

برنجکار ادامه داد: همچنین در پژوهشکده اخلاق و روانشناسی اسلامی این موسسه دو عنوان کتاب در دو جلد و یک مجله روانشناسی به چاپ رسیده است و ۱۱ عنوان کتاب نیز در مرحله آماده سازی است.

وی به فعالیت پژوهشکده تفسیر اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: شش عنوان کتاب در شش جلد در این پژوهشکده به چاپ رسیده و پژوهش های جاری برای ۹ عنوان کتاب در دست اقدام است.

قائم مقام پژوهشگاه موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با اشاره به فعالیت واحد آماده سازی کتاب این موسسه گفت: در این واحد ۲۰ عنوان کتاب در ۲۸ جلد به چاپ رسیده و ۲۸ عنوان دیگر نیز در دست تدوین است.

عکس: احمد تیــموری