تاريخ انتشار: شنبه 1394/1/22
کد خبر: 39718
برنامه انتشارات دارالحدیث در سال 94

برنامه انتشارات دارالحدیث در سال 94

مدیر انتشارات دارالحدیث گفت: در مورد تولید آثار ویژه کودکان و نوجوانان نیز در سال 94 اهتمام بیشتری خواهیم داشت و این دسته از آثار با عنوان و لوگوی شبنم منتشر خواهد شد.

مدیر عامل انتشارات از برنامه انتشارات دارالحدیث در سال ۹۴ خبر داد

وی در گفتگو با پایگاه darolhadith.ir گفت:

در سال ۹۴ اهتمام بیشتری در جهت تولید و چاپ آثار عمومی و ترویجی مصروف خواهیم داشت.

دکتر سبحانی نیا با اشاره به لزوم توجه به نیاز ها و علایق مخاطبان، اوضاع نه چندان مطلوب بازار کتاب و نیز اشتغالات زیاد مردم در جامعه امروز گفت: باید با کم حجم و کوچک کردن کتب تولیدی و توجه خاص به نیاز روز مردم تلاش کرد تا کتب مورد نیاز جامعه را با قیمت نازل تری عرضه کرد. امروز کوچک بودن فضای خانه ها ، گران بودن کتاب ونیز اشتغالات متعدد امکان خرید کتب حجیم را برای اکثریت مردم سلب نموده است.

سبحانی نیا اشاره کرد انتشارات دارالحدیث نیز به پشتوانه موسسه دارالحدیث بویژه معاونت فرهنگی موسسه تلاش خواهد کرد تولید آثار عمومی و ترویجی و کم حجم را افزایش داده گامهای موثری در این خصوص بردارد.

مدیر انتشارات دارالحدیث گفت: در مورد تولید آثار ویژه کودکان و نوجوانان نیز در سال ۹۴ اهتمام بیشتری خواهیم داشت و این دسته از آثار با عنوان و لوگوی شبنم منتشر خواهد شد.

وی در ادامه خبر از افزایش تعداد فروشگاهها و نمایندگی ها در سال۹۴ خبر داد و گفت به زودی برای جذب نمایندگیهای جدید در سطح کشور بویژه در استانهایی که فاقد نمایندگی هستیم فراخوان خواهیم داد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد انتشارات دارالحدیث در سال جاری با استعانت از خداوند متعال بتواند گامهای بلندی در جهت تولید آثار متنوع برای کودک ، نوجوان و بزرگسال و نیز آثار عمومی و ترویجی و توزیع و عرضه هر چه بهتر معارف قرآن و اهل بیت (ع) بردارد.