تاريخ انتشار: پنج شنبه 1395/12/5
کد خبر: 56891
نشست علمی نقد و بررسی کتاب «شعر توحیدی»، برگزار می شود

نشست علمی نقد و بررسی کتاب «شعر توحیدی»، برگزار می شود

کتاب شعر توحیدی، نخستین اثر از مجموعه «در قلمرو شعر آیینی »، با حضور مؤلف کتاب، نقد و بررسی می شود.

مسؤل واحد شعر آیینی مؤسسه دارالحدیث، در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به اهداف و زمینه­ های تدوین کتاب شعر توحیدی، مقرر شد این کتاب در معرض نقد اساتید گذاشته شود تا کمبودها و کاستی­های احتمالی، در آثار بعدی برطرف گردد. در این نشست، مؤلف محترم کتاب، جناب استاد محمّدعلی مجاهدی، به پرسش­های منتقدان و حاضران در نشست، پاسخ خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین خوش قلب افزود: این جلسه با حضور مؤلف محترم کتاب، جناب استاد محمّدعلی مجاهدی و ناقدان محترم آقایان: حجة الاسلام والمسلمین استاد زکریا اخلاقی و استاد رضا بابایی و با دبیری جناب استاد حسین علیزاده برگزار می گردد.

وی افزود: نشست علمی نقد و بررسی کتاب «شعر توحیدی»، از سوی مرکز همایش­های علمی و پژوهش­های آزاد دارالحدیث با همکاری انجمن قلم حوزه علمیّه قم، روز یکشنبه ۸ اسفندماه از ساعت ۱۶ در تالار همایش ساختمان انجمن های علمی واقع در بلوار جمهوری اسلامی، کوچه دوم برگزار می شود.

گفتنی است، مجموعه «شعر توحیدی»، نخستین کتاب از مجموعه «سیری در قلمرو شعر آیینی» است که در دوازده بخش، پیشینه شعر توحیدی در چهارده سده را به ترتیب تاریخی بررسی کرده و نمونه‌های گوناگونی را از سروده‏‌های شاعران، ارائه نموده است.

کتاب شعر توحیدی به کوشش محمدعلی مجاهدی در ۶۵۴ صفحه، در سال ۱۳۹۵ و به قیمت ۲۰۰۰۰ تومان از سوی انتشارات مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث چاپ و روانه بازار شده است.

 

                         

منبع :