تاريخ انتشار: شنبه 1396/3/6
کد خبر: 59257
معرفي‌ كتاب‌هاي ويژه ماه رمضان

معرفي‌ كتاب‌هاي ويژه ماه رمضان

مدير عامل انتشارات دارالحديث در آستانه ماه مبارك رمضان به معرفي كتاب‌هاي دارالحديث ويژه اين ايام پرداخت.

حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به راه‌های بهره‌برداری بیشتر از فرصت‌ها در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان اظهار کرد: برای این امر لازم است معرفت و شناخت خود را افزایش دهیم و از این فرصت‌ها حداکثر استفاده را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: ایام اللهی مانند ماه رمضان باید با معرفت درک شود زیرا ممکن است آخرین ماه رمضان در عمر ما باشد. دستیابی به معرفت بهینه بدون آمادگی میسر نیست و مطالعه مهمترین راهکاری است که می‌توان به وسیله آن به این معرفت دست پیدا کرد.

مدیر عامل انتشارات دارالحدیث با اشاره به آثار مؤسسه دارالحدیث ویژه ماه رمضان گفت: کتاب ماه خدا یکی از کتاب‌هایی است که دارالحدیث منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است. کتاب مراقبات ماه رمضان از دیگر آثار است که فضیلت و برکات روزه در آن مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: دعا و ذکر از جمله اعمال مهم است که باید به آن آگاه باشیم، آداب آن را بشناسیم و فضیلت آن را بدانیم. نماز و قرآن از جمله مواردی است که روزه‌داران بیشترین مراجعه را به آن دارند بنابراین باید بیشترین استفاده را از آن ببرند.

سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: کتاب شناختنامه نماز و گزیده آن، شناختنامه قرآن و گزیده آن، فرهنگنامه توبه و فرهنگ‌نامه تهجد از دیگر آثار ماه رمضان دارالحدیث است و برای جوانان نیز آثاری با عناوین از رمضان بیشتر بدانیم، از نماز بیشتر بدانیم و از قرآن بیشتر بدانیم منتشر شده که در آنها به سؤالات جوانان پاسخ داده می‌شود.

وی عنوان کرد: مجموعه کتاب‌های تولید شده در انتشارات دارالحدیث برای مناسبت ماه رمضان بسیار کارآمد است و بسته ارزشمندی خواهد بود تا علاقه‌مندان بتوانند از فرصت رمضان استفاده حداکثری را ببرند.

مدیر عامل انتشارات دارالحدیث با اشاره به زمان چاپ کتاب‌ها گفت: کتاب‌های فرهنگ‌نامه تهجد، توبه، از نماز بیشتر بدانیم و از رمضان بیشتر بدانیم از کتاب‌هایی است که در این اواخر چاپ شده است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب مراقبات ماه رمضان چندین بار چاپ شده و کتاب گزیده شناختنامه نماز مورد استقبال چشمگیر مخاطبان واقع شده است.

سبحانی‌نیا با اشاره به امکانات سایت انتشارات دارالحدیث گفت: علاوه بر اینکه سایت اطلاعات مناسبی از کتاب‌های موجود و تازه‌های نشر به مخاطبان ارائه می‌دهد، امکان فروش به صورت غیرحضوری در آن فراهم شده و کسانی که خواستار کتابی باشند بدون آنکه مجبور باشند به نمایندگی‌ها مراجعه کنند می‌توانند به آسانی از طریق سایت کتاب را خریداری کنند.

علاقه مندان می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی انتشارات دارالحدیث   shop.darolhadith.ir  این کتاب ها را تهیه نمایند.

 

منبع :